nic nic Novinky Downloady Projekty Odkazy Fórum Ostatní nic

New web + forum - http://gamebooky.syslik.net/

D@N20:30:24 - 22.09. 2006
Tak v tom případě sorry špatně jsem to pochopil, na delší dobu se to zobrazuje asi jen u starších komplů
Sosol20:02:13 - 22.09. 2006
D@N: a já zas říkám, že o tomhle vím, viz ten předchozí příspěvek... jen to asi u mě je v menší míře, mně to většinou blikne na cca desetinu sekundy a nevadí mi to
D@N19:48:51 - 22.09. 2006
to sosol: však já říkám že to už jsme včera vyřešili a se správným přenastavení toho souboru skin.ini je to v pohodě, teď mluvim o jiné chybě, dá-li se to chybou nazývat: je to přesně to co popsal ancalagon, že když najedu na třeba: Soustředění v boji, nebo na předmět tak to blikne a přeskočí přes to černej pruh a prostě chvilku trvá než se ti na to podaří kliknout
Sosol19:39:27 - 22.09. 2006
Ancalagon: udělej nějaké screenshoty a pošli mi to mailem, případně s podrobnjším komentářem, podívám se na to

D@N: to o čem mluvíš ty, není chyba, je to jen odraz nedokonalosti provedení. Tyhle části hry jsou úplně nejstarší a není to zrovna nejlépe naprogramované, nechce se mi to už předělávat... žádná fatální chyba to není, jen to působí trošku divně, ale není to problém
Ancalagon19:16:43 - 22.09. 2006
No tym nova a stara grafika mysli - stara, ta povodna, ktora tam bola od zaciatku, ta ktoru si ty vytvoril a ta nova, tak tym myslim tu grafiku-tech. No a pokial mam tu tech grafiku, vsetko bezi v poriadku az ked tu povodnu nastavim, vtedy to hapruje. Dufam ze chapes, ze som to vysvetlil lepsie :).
D@N19:13:46 - 22.09. 2006
to sosol: heh jestli nemyslí to podobný co to dělalo mně, no to jsme vyřešili ale to co píše ancalagon se mě stává taky že prostě když třeba při souboji najedu myší na útok tak myš začne přeskakovat a to podrržení které se objeví když na to najedu jakoby zmizne a už tam není ruka, ale šipka, takže se tam musí najet znovu, a znovu kliknout, a většinou trvá déle než se ti to povede :-) no já myslel že je to procákem nebo grafárnou ty černý pruhy co přes to vždycky přeskočí, dělá mě to jen na tom počítači se sestavou jakou jsem ti psal včera v e-mailu, na novějším a výkonnějším počítači ne-e.
Sosol18:19:41 - 22.09. 2006
Ancalagon: nechápu, co myslíš novou a starou grafikou? Hra by měla fungovat nezávisle na grafice, pokud rozměry obrázků a názvy souborů odpovídají starým, ostatně na tomto principu je založena tvorba skinů. Rád bych ti pomohl a případnou chybu na tvé nebo mé straně vyřešil, ale tvůj popis je opravdu zmatečný a nechápu, co je špatně. Zejména ony pojmy nová/stará grafika nechápu. Proč prostě nepoužíváš tu grafiku, která je v té verzi FGBE, kterou sis stáhnul?
Ancalagon18:17:11 - 22.09. 2006
Zdravim vsetkych :). Tak som sa tu konecne po dlhej dobe opat dostal. Vidim, ze vsetci makate jak sa da :). Vsimol som si, ze najnovsia verzia je 3.80, a tak som si ju stiahol, ale mam problem. Nejak mi hapruje. Ked si spustim FGBE s tou novou grafikou, je to v pohode, ale akonahle spustim klasicku grafiku, zacne to blbnut. Napriklad pri suboji, mi dost blbo vsetko preblikava - tym myslim ked napriklad prejdem myskou na niektory utok, popis utoku sa strati pod ciernym obdlznikom, az ked myskou zastanem, objavi sa popis. To iste sa deje ak chcem pouzit kuzlo, alebo predmet a tiez ak chcem vylepsit vlastnosti postavy. A potom, ked hru vypnem, vyskoci mi nejaka chyba a pomoze uz len tvrdy reset. Pritom s novou grafikou sa nic take nestane.

Neviem, ci sa to stalo este niekomu, ak ano, tak napiste ako to vyriesit. Je tiez celkom mozne, ze je chyba v mojom pocitaci, mozno mi blbne windows, v poslednej dobre nejak neposlucha. Ale ako vravim s tou novou grafikou to ide v pohode. Aj som ju skusil niektore casti prerobit a tiez to ide v pohode, tak nechapem.

Aspon mam dovod, urobit novy grafiku hehe. Ked ju dokoncim, hodim vam na nu link :). Ale aj tak, ked poznate riesenie, ocenil by som to.

THX
Sosol14:21:47 - 22.09. 2006
Sparco: co se team projektu týče, doporučuji nově kalkulovat s funkcí presmeruj (zatím není navzdory mým předpokladům plně provozuschopná, ale brzy bude) - dost to ulehčí týmovou spolupráci (=> každý si může dělat "svoje data.gbs").

Každopádně držím palce, pokud bude chat veřejný a budu mít čas, mrknul bych se tam také

Sepsání na blog je rozhodně dobrý nápad
D@N14:13:30 - 22.09. 2006
Jardar: Prosím tě kdy asi předpokládáš vydání plné verze své hry Čarodějný soumrak? Hrál jsem demo a bylo super!!
Jardar10:12:25 - 22.09. 2006
Sparco: Tak vyhlaš zase termín srazu na chatu. Já ale můžu až v pondělí. Bylo by možná vhodné, abys dal na svůj blog shrnutí, na čem jsme se už dohodli.

All: Aktualizoval jsem pomocníka. Zatím ho nechávám jako beta verzi. Jestli nebudou připomínky, tuto verzi uvolním jako ostrou současně s ostrou verzí FGBE.
Do helpu programu ještě doplním, jak nastavit kompilátor v PsPadu na pomocnika.
http://textovky.webpark.cz sekce vývoj
Sparco22:53:22 - 21.09. 2006
Sosol & Jardar: Neviem co mam k tomu povedat :) Asi len tolko ze sa tu deje kus prace. Len tak dalej :)

TM (team members): Vzhladom na to ze prazdniny mame uz nejaky ten piatok za nami a toho casu je troska malo viac, chcel by som znovuozivit "team projekt". Takze ak ma niekto zaujem, tak by ste sa tu mohli opat objavit a nejaky prispevok postnut :)
Sosol19:05:50 - 21.09. 2006
Tak, problém byl vyřešen, do budoucna přibude malá změna v zájmu lepší kompatibility průhlednosti u hi-color (16bit) režimu nastavení barev. Více v novinkách nové verze FGBE - až bude :-)
D@N17:14:29 - 21.09. 2006
tak teď jsem ti to poslal ze seznamu
D@N17:11:19 - 21.09. 2006
to je divný zkoušel jsem to odeslat ze seznamu ale vůbec se nemužu přihlásit...
Sosol16:37:15 - 21.09. 2006
D@N: nic mi nepřišlo...
D@N16:30:01 - 21.09. 2006
Pardon odeslalo se to dvakrát
D@N16:29:30 - 21.09. 2006
Už jsem ti to poslal
D@N16:29:20 - 21.09. 2006
Už jsem ti to poslal
Sosol15:09:01 - 21.09. 2006
D@n:
ad objekt - řekl bych, že první varianta je správně, tzn. po odstranění můžeš dané číslo používat pro jiný objekt (objekt s jiným názvem).

ad překrývání písmen - ej, to budeš asi jeden z naprosté menšiny těch nešťastlivců, kteří mají chyby se základní velikostí fontu... nevím, čím je ta chyba způsobena, každopádně jsi už druhý člověk s touto chybou... a protože nevím, čím je to přesně způsobeno, nedokážu přesně poradit ani to přímo opravit... snad jen mohu někam přidat nastavení zvětšující rozestupy mezi jednotlivými řádky, jinak nevím... kdyžtak pošli screenshot toho, jak to vypadá, mně na mail
D@N08:10:41 - 21.09. 2006
Ještě dodatek: mám verzi fgbe 3.80 s aktualizovanými šablonami taky v3.80, ale když si dám ve hře třeba zobrazit tabulku předměty, nebo cokoliv jiného tak písmena pod tím to překrývají a je to špatně čitelné, nevíte co s tim?
D@N20:17:38 - 20.09. 2006
Prosim vás, potřebuju se zeptat když zadám do zdrojáku
např. <objekt 1="1" jmeno ="Stará mapa" popis="Prostě stará mapa" > a pak se jí někde zbavím pomocí <odstranobjekt 1="1"> můžu, pokud budu vytvářet zase jinde jiný objekt mu přiřadit opět číslo 1 když jsem se té mapy s číslem 1 zbavil nebo musím dat 2 ?
Jardar23:01:01 - 19.09. 2006
All: Aktualizoval jsem šablonu pro PsPad verze 3.8.
Kdo používáte FGBE verze 3 a používáte časovač, proveďte si aktualizaci šablony z mých stránek!!!
http://textovky.webpark.cz sekce vývoj

Změny:
- přidán příkaz <seznampromennychsoubor>
Opravy:
- byl špatně parametr vypisuj
Sosol18:12:37 - 19.09. 2006
Jardar: kdyžtak to pak rovnou změň i v šablonách do PSP, ať na to nezapomeneme
Sosol18:12:08 - 19.09. 2006
Jardar: aha, opravím v dokumentaci :)
Jardar18:10:47 - 19.09. 2006
Sosol: Už jsem to našel.
V dokumentaci máš chybu. Jako parametr máš uvedeno vypisovat.
Takže to mám takhle.
<casovac odkaz="464" cas="2" vypisovat="ano">
A to nefunguje. Jakmile změním parametr na vypisuj, už je to funkční.
Jardar18:03:45 - 19.09. 2006
Sosol: Aha, tak je asi problém jinde.
Zkoušel jsem to u vstupu do chrámu. Časovač je v podmínce. V té verzi, co jsem ti poslal, je asi vypnutý. Mrknu se, jestli tam nemám chybu.
Sosol17:16:26 - 19.09. 2006
ad časovač - nevidím tam nikdy chybu, viditelnost mi funguje správně

<casovac vypisuj="ano" odkaz="2" cas="50">

tenhle příkaz mi funguje jak má, v první lokaci tvého Čaroděje
Jardar21:07:35 - 17.09. 2006
Sosol:
- "V instalaci FGBE jsi nechal i předchozí verzi 3.70."
Aha, to je moje opomenutí. Nesmazal jsem rozbalenou předchozí verzi. V kombinaci s tím project.exe to vzniklo.
- "Vlastní přesměrování proběhlo bez problémů, ale potom: ..."
OK, pošlu mailem
Sosol20:44:57 - 17.09. 2006
Jardar:

- "Podíval ses na ten časovač, jak jsem se ti zmiňoval v mailu? Když jsem zapnul viditelnost, tak bylo odpočítávání stále neviditelné."

zapomněl jsem, mrknu do příští verze

- "V instalaci FGBE jsi nechal i předchozí verzi 3.70."
nechápu, jak to myslíš?

- "Nová verze je v archivu jako project.exe ."
detail ;) přejmenuju zas u příští verze, všiml jsem si toho až když to bylo na netu a nechtělo se mi to uploadovat znova

- "V každém obchodě chybí první položka. A je-li v obchodě definovaná jen jedna, hra ohlásí chybu."
ej, to je vedlejší produkt mé opravy. Opravím i tohle, neměl by to být větší problém :-)


- "3. Save uložený v přesměrovaném souboru nelze použít. Po nahrání hry se zobrazí hlášení "nenalezena lokace <číslo>" a následuje Access violation."
jo, to je asi pravda, já to přesměrování zapomněl dát do načítání savů... opravím


- "Vlastní přesměrování proběhlo bez problémů, ale potom:
1. Číslo lokace (10000) je v knihovně s POMMENU. Jakmile chci v přesměrovaném souboru použít POMMENU, tak se vypíše hlášení "nenalezena lokace <10000>" a následuje Access violation.
2. Číslo lokace (10000) je v přesměrovaném souboru a není v knihovně s POMMENU. Jakmile chci v přesměrovaném souboru použít POMMENU, tak se vypíše hlášení "chybné pořadí lokací"."

tohle prosím nějak rozvést, nějak si nedovedu představit, oč přesně jde. Nějak mi to prosím podrobně a polopatě rozepiš, případně zase přilož svoju hru s popisem, jak chybu udělat. Asi zhruba tuším, o čem mluvíš, ale nevim, co přesně. Kdyžtak prosím na mail
<<< Novější Starší >>>
Jan Jirkovský & Sosol Interactive