nic nic Novinky Downloady Projekty Odkazy Fórum Ostatní nic

New web + forum - http://gamebooky.syslik.net/

Jardar19:54:54 - 17.09. 2006
Sosol: Zkusil jsem presmeruj. Jeden dungeon jsem vyjmul z hlavního souboru a vložil do knihovny. Dále jsem tam přidal volání knihovny s mojím POMMENU.
Vlastní přesměrování proběhlo bez problémů, ale potom:
1. Číslo lokace (10000) je v knihovně s POMMENU. Jakmile chci v přesměrovaném souboru použít POMMENU, tak se vypíše hlášení "nenalezena lokace <10000>" a následuje Access violation.
2. Číslo lokace (10000) je v přesměrovaném souboru a není v knihovně s POMMENU. Jakmile chci v přesměrovaném souboru použít POMMENU, tak se vypíše hlášení "chybné pořadí lokací".
3. Save uložený v přesměrovaném souboru nelze použít. Po nahrání hry se zobrazí hlášení "nenalezena lokace <číslo>" a následuje Access violation.
Jardar18:42:51 - 17.09. 2006
Sosol: U obchodů vznikl jiný problém. V každém obchodě chybí první položka. A je-li v obchodě definovaná jen jedna, hra ohlásí chybu.
Jardar18:34:13 - 17.09. 2006
Sosol: V instalaci FGBE jsi nechal i předchozí verzi 3.70. Nová verze je v archivu jako project.exe .
Jardar18:30:34 - 17.09. 2006
Sosol: Presmeruj jsem zatím neměl čas zkusit. Vyjmu část kódu do knihovny a vyzkouším to.
Podíval ses na ten časovač, jak jsem se ti zmiňoval v mailu? Když jsem zapnul viditelnost, tak bylo odpočítávání stále neviditelné.
Sosol13:52:13 - 17.09. 2006
verze 3.80b
- opraveny kritické chyby u odkazů u obrázkůvtextu a odstavců textu
- opravena chyba u obchodu
- přidán příkaz seznampromennychsoubor pro uložení stavu proměnných $1-$999 do souboru
Sosol12:58:33 - 17.09. 2006
Jardar: zkoušel jsi už presmeruj? Dle mého je to velice mocná fce a zajímalo by mně, jestli to funguje bez chyb, nejsou s tím nějaké problémy či nějaké návrhy na zlepšení...
Sosol12:45:46 - 17.09. 2006
Jardar: obchody také opraveny...

btw - ta "hádanka" v chrámu je naozaj pěkná ;-)
Sosol11:49:31 - 17.09. 2006
Jardar: tak ten abstract error a chyby s odkazy v textu a obrázky jsem našel a opravil.. a nutno říct, že to byla pěkná fuška způsobená špatnou metodou alokace paměti a smyčky zpráv, takže mi to dalo docela zabrat. Už je to ale vyřešené a mělo by to fungovat správně...

ad funkce na uložení proměnných - jo, šlo by to, udělám to...

ad počet obchodů - zkusím se na to podívat...
Jardar11:43:57 - 17.09. 2006
Sosol: Měl bych prosbu. Šlo by do FGBE přidat ladící funkci, která by např. do textového souboru uložila aktuální stav všech proměnných (opisovat stav 200 proměnných ručně se mi moc nechce a udělám v tom chyby)? Potřebuju si vytvořit několik "profilů" pro testování a procházet hru vždy od začátku, příp. od nějakého důležitého momentu hry není reálné.
Jardar23:08:23 - 15.09. 2006
Sosol: Ještě doplním, chyba Abstract error se mi objevila i u odkazu u textu.
<text obsah="»Jsem $startjmeno, pocestný a umím trochu čarovat.«" barva="green" odkaz="382">
Jardar22:38:46 - 15.09. 2006
Sosol: Ne nepřekračuju, počet položek je 4 až 8. Jakmile zadám dvouciferné číslo obchodu, tak FGBE zahlásí chybu a nelze pokračovat.
Sosol18:24:19 - 15.09. 2006
Jardar: počet obchodů by (snad) neměl být omezen, měly by se načítat během hry (jestli se nepletu) - problém je spíš v maximálním počtu položek v jednom obchodě, který je 20. Nepřekračuješ toto číslo? Pokud ano, bude to tím, mohu to lehce zvednout, ale moc ne, stejně by se to nevlezlo do toho okna. Pokud nepřekračuješ, ještě se v tom zkusim pohrabat
Jardar18:02:16 - 15.09. 2006
Sosol: Jakmile použiju u <obchod cislo=".."> hodnotu větší než 9, nastane Access violation. Předpokládám, že je to limitem počtu obchodů. V dokumentaci jsem ale nic o limitu obchodů nenašel.
Šlo by limit zvednout na 20( pokud ne, nic se neděje, snížím počet obchodů)?
Sosol17:08:42 - 14.09. 2006
Kapřisko: no tak to má smůlu... nevim, co ti vadí na tom, že je tam napsané, že je to v editoru na gamebooky + odkaz..

GrayFox: "příkaz, díky kterýmu by se hudba prostě jednoduše neutla "

zapamatuj si to a kdyžtak mi to někdy za dlouho připomeň... jednoduše to udělat nejde a teď do té nebeta série to dávat nebudu, je tam víc důležitějších věcí :)

Jardar: mrknu na to během víkendu, díky
Kapřisko17:06:20 - 14.09. 2006
grayfox: jestli to myslíš tak jak si myslim že to myslíš tak to by mi vůbec nepomohlo protože mě se prostě nehodí co je tam napsaný
GrayFoX16:22:30 - 14.09. 2006
To bych nerušil, spíš bych to řešil něčím jako třeba malý tlačítko O enginu.
Kapřisko19:30:22 - 13.09. 2006
sosole mohl bys dát do další verze že by šlo zrušit "o programu"?
GrayFoX18:33:34 - 13.09. 2006
Sosol: Dlouho sem dumal nad tím co sem to furt chtěl říct a konečně sem si vzpoměl. Sem se chtěl zeptat jestli by šlo dat k hudbě nějakej příkaz, díky kterýmu by se hudba prostě jednoduše neutla, ale ztlumila do ticha. Je to jen taková estetická drobnost, ale uvítal bych to. Dík.
Jardar18:04:18 - 13.09. 2006
Sosol: Odesláno
Sosol14:55:50 - 13.09. 2006
Jardar: zvláštní... opravdu zvláštní...

<obrazekvtextu soubor="nadpis.gif" odkaz="5">

Tohle jsem právě zkusil a funguje mi to správně. Používáš ten příkaz a parametr správně? Kdyžtak mi pošli svoje soubory, zkusím to prozkoumat...
Jardar23:14:11 - 12.09. 2006
Sosol: Zkusil jsem odkaz u <obrazekvtextu>. Hra hlásí po prvním vyvolání Access violation ... (hra nespadne, funguje dál po zavření hlášky). Po druhé se zobrazí hláška Abstract error.
DaT Software15:32:49 - 12.09. 2006
Děkujeme za přidání podpory *.gif animací.
Jardar22:52:16 - 11.09. 2006
Sosol: Zatím nic, ale moc jsem se k ladění nedostal. Během týdne to snad bude časově lepší. Nový příkaz presmeruj jsem ještě nevyzkoušel. Nebylo kdy.
Sosol20:21:18 - 11.09. 2006
ALL (zejména Jardar): nějaké nové postřehy z poslední verze? nějaké tipy na bugy atp.? Chtěl po mně někdo ještě něco (kromě té větší podpory pro SCIFI) udělat? Už se opravdu blížíme k té finální verzi.. a mně pomalu končí sezona víkendových akcí, takže bude více času dřepět u kompu :)
Jardar13:20:39 - 10.09. 2006
Sparco: To bohužel netuším, požádal jsem kamaráda o namalování. Dělal to v nějakém 3D editoru.
Sparco10:43:52 - 10.09. 2006
Jardar: prosím, v akom programe bol robený ten pečatný prsteň v tvojej hre?
Jardar10:37:21 - 10.09. 2006
All: Aktualizoval jsem šablonu do PsPadu.
Také jsem vydal novou verzi Pomocníka FGBE (což je původní parser, po dohodě se Sosolem jsem změnil jméno) pro kontrolu zdrojového kódu. Vydal jsem to ještě jako beta verzi, pokud nebudou hlášeny nějaké chyby, tuto verzi uvolním jako ostrou. Prosím tedy o vyzkoušení. Pokud nebude někomu něco jasné, tak ať se zeptá, vylepším help.
Vše je v sekci vývoj na http://textovky.webpark.cz
Charm21:21:39 - 07.09. 2006
Pro všechny:
Ve dnech 8.-17.9. 2006 probíhá v horním skleníku botanické zahrady Na Slupi (poblíž Karlova náměstí) každý den od 9 do 18h výstava masožravých rostlin. Více informací na www.darwiniana.cz

bude to pěkný, dneska jsme ji skoro dodělali, tak se určitě přijďte podívat

P.S.: Syslus, ne že mi to smažeš :-)
Sosol20:51:48 - 07.09. 2006
Ohledně "presmeruj"

Hodí se to zejména na nějaká "integrovaná dobrodružství" nebo rozsáhlejší projekty, případně týmovou spolupráci, kdy se prostě hrdina vydá plnit nějaký vedlejší quest, pro který je zvlášť alternativa souboru data.gbs (jinak nazvaná ve složce knihovny)... samozřejmě ostatní soubory zůstávají stejné.

Použití je poměrně snadné, jde jen o to pochopit ten princip, pak už je to hračka a práci to jen zjednoduší.

Kdyby něco, ptejte se, ohlašujte chyby atp.

O víkendu tu nejsem (počínaje zítřkem)
Sosol20:46:05 - 07.09. 2006
Nová verze 3.70b
- přidána funkce presmeruj k pokročilejší manipulaci se soubory pluginů umožňující pohodlně rozdělit hlavní soubor data.gbs na více částí
- přidána podpora gif obrázků a animací (vše normálně přes obrazekvtextu bez potřeby dalších nastavení)
- opraveno pár chybek v dokumentaci
- opravena chyba s načítáním savů a grafikou


Gify tam tedy jsou, měly by víceméně fungovat samy (prostě tam dáte normálně jméno souboru a když je to animace, tak se to prostě pohybuje tak, jak je nastaveno přímo v té animaci, tzn. pro FGBE nemusíte nic dodatečně nastavovat.)

btw- doufám, že pochopíte, jak funguje ono "přesměrování" a jak mocné skýtá využití :-)
<<< Novější Starší >>>
Jan Jirkovský & Sosol Interactive